Дистанційне навчання 2020





ОГОЛОШЕННЯ !!!

Дорогі  учні! Звертаю Вашу увагу на те, що теми  уроків  і домашнє завдання ми переглядаємо та виконуємо на сайті  НВК "Кіровоградський колегіум" 

http://www.collegium.kr.ua/ 

  на сторінці https://collegium-social.herokuapp.com/ Увійти як учень  (авторизація під своїм логіном і паролем), оберіть розділ "Завдання" і виконуйте  або  в  classroom туди  і надсилаємо. Тому необхідно  зарееєструватися в  

https://classroom.google.com/h 


Код приєднання:

6id64sa-6-Б клас
 
gwnzu24-5-Б клас
 
rth2rvc -  5-А клас
 
atisq45    – 8-Д клас
 
vypz35i   -  9-А клас

ye64d4h  -  9-Б клас

dqg7r4z  -  9-Д клас

o5ntb7k  -  10-Б клас

pkr36wy -  11-Д клас



Якщо виникають запитання Ви звертаєтесь на мою електронну адресу: levielena321@gmail.com

Бажаю успіху!
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Дистанційне навчання   06.10-10.10.2020

Матеріали до уроків:

 

Вівторок

06.10

9-А

Виконати завдання в  classroom.

Код приєднання: vypz35i

6-Б

Виконати завдання в  classroom.

Код приєднання: 6id64sa або за посиланням:

 https://docs.google.com/presentation/d/1Syttl1hcUdYPyt_PXr4BLaNUYQ39DnLmHOXLY7eaFcc/edit?usp=sharing

11-Д

Виконати контрольну роботу в  classroom.

 Код приєднання: pkr36wy


Четвер

08.10

5-А

Шановні батьки та учні!

 Завдання з природознавства розміщено на сайті 
 НВК "Кіровоградський колегіум" 

http://www.collegium.kr.ua/ 

  на сторінці https://collegium-social.herokuapp.com/   Увійти як учень  (авторизація під своїм логіном і паролем), оберіть розділ "Завдання" і виконуйте. 

Бажаю успіху!!!!

6-Б

Виконати завдання в  classroom. Код приєднання: 6id64sa або за  посиланням: 

https://docs.google.com/presentation/d/1yPbrIyuJJMVMlCdnzh7eJ_osjT1K4zHwDMXBgHXixc4/edit?usp=sharing

5-Б

Шановні батьки та учні! 

Завдання з природознавства розміщено на сайті 
 НВК "Кіровоградський колегіум" 

 http://www.collegium.kr.ua/

  на сторінці https://collegium-social.herokuapp.com/   Увійти як учень  (авторизація під своїм логіном і паролем), оберіть розділ "Завдання" і виконуйте. 

Бажаю успіху!!!! 

Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу до  наступного уроку, 
вказавши прізвище та клас
Електронна адреса: levielena321@gmail.com 
 
 
Матеріали до уроків:
     



Дистанційне навчання   06.04-24.04.2020





Понеділок
06.04
13.04 
 27.04 
 04.05 
18.05
25.05
9-Б
Виконати контрольну роботу в  classroom.
Код приєднання: o5ntb7k
8-Б
Виконати завдання в  classroom.
Код приєднання: ye64d4h

Вівторок
07.04
14.04
 21.04 
28.04
 05.05 
12.05
19.05
26.05
8-В
Виконати завдання в  classroom.
 Код приєднання: k2mbycg
9-Д
Виконати контрольну роботу в  classroom.
 Код приєднання: hvgj2xx

8-Д
Виконати завдання в  classroom.
Код приєднання: dqg7r4z

10-Д
Виконати контрольну роботу в  classroom.
 Код приєднання: pkr36wy

8-А
Виконати завдання в  classroom.
Код приєднання: vypz35i

Четвер
09.04
16.04
23.04
 30.04 
07.05
14.05 
21.05
28.05
8-В
Виконати завдання в  classroom.
Код приєднання: k2mbycg
8-Б
Виконати завдання в  classroom.
Код приєднання: ye64d4h

7-Д
Виконати завдання в  classroom.
Код приєднання: atisq45

П’ятниця
10.04
17.04
 24.04 
08.05
15.05
22.05
29.05
9-Д
Виконати завдання в  classroom.
Код приєднання: hvgj2xx
9-Б
Виконати завдання в  classroom.
 Код приєднання: o5ntb7k
8-Д
Виконати завдання в  classroom.
Код приєднання: dqg7r4z
7-Д
Виконати завдання в  classroom.
 Код приєднання: atisq45


       8-А         Виконати завдання в  classroom.
                      Код приєднання: vypz35i



8 класи.  Урок №1

Тема уроку:  Використання природно-ресурсного потенціалу України.  Основні види забруднень довкілля. Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення. 
16 березня 2020 року                          17 березня 2020 року  
   8-Б клас                                          8-А,  8-В, 8-Д класи

1. Опрацювати параграф 44(С.222-229); 46(С.229-232).
2. Складіть ОІС в робочому зошиті:
  • класифікація природних ресурсів;
  • види забруднення;
  • типи екологічних ситуацій.
Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу до  19.03.2020-20.032020, вказавши прізвище та клас
Електронна адреса: levielena321@gmail.com
                                                     
                                                      9 класи.  Урок №1
 Тема уроку: Виробництво тканин, одягу, взуття Дослідження
 Малі і середні міста України — центри швейного виробництва

 16 березня 2020 року                      17 березня 2020 року  
     9-Б клас                                            9-Д клас
1. Опрацювати параграф 33, 34
  • за текстом підручника складіть схему структури легкої промисловості (письмово в робочому зошиті);
  • порівняйте дві галузі легкої промисловості. Форму подання результатів оберіть самостійно (письмово в робочому зошиті);
  • використовуючи відеоматеріал, складіть тезовий план до теми "Народні художні промисли України" (письмово в робочому зошиті). https://authenticukraine.com.ua/traditions-crafts 
  •  Інтерактивна вправа https://learningapps.org/6703078
 Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу до 20.032020, вказавши прізвище   та клас.   Електронна адреса: levielena321@gmail.com

     10 клас.  Урок №1
 Тема уроку:  Бразилія

 17 березня 2020 року
       10-Д клас

 1. Опрацювати параграф 27 
  •   використовуючи параграф підручника створіть візитну картку країни (письмово в робочому зошиті);
  •   визначте особливості економіко- географічного положення Бразилії (письмово в робочому зошиті);
  •   використовуючи матеріал підручника  заповніть схеми
    (письмово в робочому зошиті).
Галузь господарство
Характеристика
Промисловий центр



 Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу до 20.032020,  вказавши   прізвище та клас. Електронна адреса: levielena321@gmail.com


8 класи.  Урок №2

Тема уроку:  Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа.

19 березня 2020 року                          20 березня 2020 року  
   8-Б,8-В класи                                    8-А,   8-Д класи

 Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу до 23.03.2020,  вказавши   прізвище та клас.
Електронна адреса: levielena321@gmail.com

                                                     7 клас.  Урок №1

Тема уроку: 
Євразія. Географічне положення. Поділ Євразії на дві частини світу. Дослідження та освоєння материка.

19 березня 2020 року                         
 7-Д клас

1.     Опрацювати параграф  38(С.154- 157), 39(С.157-160). https://www.youtube.com/watch?v=2ziuJtMfaPo
2.     За допомогою плану характеристики географічного положення материка  та  атласу фізичної карти Євразії складіть характеристику географічного положення материка  (письмово в робочому зошиті).
 Характеристика географічного положення материка Африка
з\п
План
Послідовність роботи
1
Положення
відносно екватора
Установити:
- в якій півкулі (Північній чи  Південній) розташована;
- якими паралелями перетинається (де проходять
лінії тропіків, полярного кола)
2
Положення  відносно
початкового  меридіана
Установити, в якій  півкулі (Західній чи Східній)
розташована
3
Розміри
Визначити: -крайні точки;
- протяжність материка з півночі на пів­день
та із заходу на схід;
- площу
4
Положення
 відносно інших
материків
Визначити найближчі  материки
та віддале­ність
 від них
5
Положення  відносно
морів і океанів
Визначити, які моря та  океани омивають береги
материка
6
Особливості
 берегової лінії
Визначити:
- сильно чи слабко  розчленована;
- які затоки вдаються  в суходіл;
- які великі півострови  виступають в океан;
- які великі острови  та архіпелаги
розташовані поблизу  узбережжя материка
3.   Користуючись фізичною  картою Євразії в атласі , знайти і вивчити   географічні об'єкти із С. 153 (підручник),  (усно).
     Інтерактивна вправа https://learningapps.org/4789358
4.     За текстом підручника виконайте завдання 4 С. 160 (письмово в робочому зошиті);
      Інтерактивна вправа  https://learningapps.org/4734937
 Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу до    20.032020,  вказавши   прізвище та клас.
 Електронна адреса:  levielena321@gmail.com



                                                       9 класи.  Урок №2
 Тема уроку: Виробництво продуктів харчування в світі
Дослідження Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.

 20 березня 2020 року                      20 березня 2020 року  
     9-Б клас                                            9-Д клас
1.     Опрацювати параграф 33, 34
2.     За допомогою тексту підручника заповнити таблицю у зошиті .
Галузь
Чиники розміщення
Країни-лідери




Використовуючи параграф підручника  та  відеоматеріали виконайте дослідження (підручник С.194), (письмово в робочому зошиті). Завдання 2 відвідайте замість продовольчого магазина



Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу до 23.032020, вказавши прізвище   та клас.   Електронна адреса: levielena321@gmail.com

                                            
                                                     7 клас.  Урок №2

Тема уроку: 
Євразія. Тектонічна будова.

 20 березня 2020 року                         
 7-Д клас

1. Завдання. Знайдіть «зайвий» термін. Поясніть, чому він «зайвий»?
1)     м. Рока, м. Мерчісон, м. Піай, м. Дежньова.
2)     Середземне море, Аральське море, Аравійське море, Азовське море.
3)     А. Гумбольдт, А. Нікітін, Д. Лівінгстон, В. Обручев.
4)     Апеннінський п-ів, Скандинавський п-ів, Балканський п-ів, Аравійський п-ів.
5)     о. Калімантан, о. Суматра, о. Ява, о. Сахалін.
6)     Ботнічна затока, Перська затока, Аденська затока, Бенгальська затока.

2. Опрацювати параграф  40(С.161-164)
https://www.youtube.com/watch?v=nRzp0jEBWrc
Геологічна історія Євразії  (усно).
Ера
Подія
Періоди горотворення
Архей
Сформувалися давні гори Уралу, Тянь-Шаню, Алтаю, Саяну.
Утворені молоді, палеозойського віку, платформи.
Байкальськи
Протерозой
Палеозой
Каледонський
Герцинський
Мезозой
Євразія остаточно відокремилася від Північної Америки.
Уздовж східного узбережжя виник ряд гірських хребтів.
Євразія на півдні закінчувалась Тибетським масивом, морями, глибоководними жолобами.
Мезозойський (кіммерійський)
Кайнозой
Зіткнення Індо-Австралійської та Євразійської літосферних плит. Утворення високих гірських систем.
Новітні тектонічні рухи.
Альпійський
 Основні тектонічні структури  (законспектувати в зошит)
Літосферні плити:
Євразійська
Індо-Австралійська,
Африкано-Аравійська


Платформи:
Східноєвропейська
Сибірська
Китайська
Індостанська
Аравійс
Пояси складчастості:
Альпійсько-Гімалайський
Тихоокеанський

                                        Льодовики (усно).
1.      Близько 300 млн. років тому на території Євразії утворився величезний льодовик. В четвертинний час – чотири зледеніння – Окське – 600 тис. р. тому, Дніпровське – 300 тис. р.т., Московське, Валдайське 10 – 8 тис. р.т. Повністю вкриті льодовиком були Британські острови, двома язиками він спускався Східноєвропейською рівниною, досягаючи широти Дніпропетровська; Західносибірською низовиною він опустився до шістдесятої паралелі. На більшій частині північної Азії холодний клімат обумовив виникнення багаторічної мерзлоти. Її площа становить 11 млн. км².
                                           Землетруси
2.      Велика частка землетрусів, що супроводжують утворення гірських систем, відбувається на території Євразії у гігантських поясах гір нової складчастості. Тихоокеанський сейсмічний пояс Землі оточує Тихий океан. На території материка, що належить до цього поясу, землетруси відбуваються дуже часто, особливо на Японських і Філіппінських островах. Європейсько-Азіатський сейсмічний пояс проходить південною частиною Євразії і збігається з Альпійсько-Гімалайським поясом складчастих гір.
                                            Вулкани
3.      На території Євразії знаходиться багато діючих вулканів. Особливо їх багато у Тихоокеанському вулканічному поясі, що має назву Тихоокеанського «вогняного кільця». Найвищий діючий вулкан Євразії — Ключевська Сопка на півострові Камчатка (4750 м), Коряцька Сопка, Фудзіяма, Апо, Кракатау. Є діючі вулкани й у Альпійсько-Гімалайському гірському поясі. У Середземномор'ї (на острові Сицилія) розташовані найвищий вулкан Європи Етна і єдиний діючий на материковій Європі вулкан Везувій. Біля Апеннінського півострова знаходиться діючий острів-вулкан Стромболі. Це острів-вулкан, що безперервно діє вже понад три тисячі років. Приблизно через кожні 10-12 хвилин він викидає вулканічні бомби й розпечені гази. Вогняні вулканічні спалахи допомагають морякам орієнтуватися вночі. Тому Стромболі одержав назву "маяк Середземного моря ".
На Камчатці та в Ісландії є гейзери.


                                                        9 класи.  Урок №3

 Тема уроку: Харчова промисловість в Україні
Дослідження   Традиційні продукти харчування в Україні та країнах-сусідах

 23 березня 2020 року                      24 березня 2020 року  
     9-Б клас                                            9-Д клас

1   1. Опрацювати  тему  в підручнику параграф 35 для 9 класу «Географія»,  переглянути презентації за посиланням.
2   2.За допомогою тексту підручника та карт атласу заповнити таблицю у зошиті .
Область України
Спеціалізація
Чинники розміщення
Основні центри









   3.Виконати тестові завдання за посиланням. https://forms.gle/uCuMMju2cuZFc9JP6

Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу до 27.032020, вказавши прізвище   та клас.   Електронна адреса: levielena321@gmail.com



                                             8 класи.  Урок №3

Тема уроку:  Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа.

23 березня 2020 року                          24 березня 2020 року  
   8-Б клас                                              8-В, 8-А,   8-Д класи


Контрольна робота з тем: Ландшафти України. Природокористування. 

     Виконати контрольну роботу  за посиланням. https://forms.gle/rZ2qThXeaZo8TWbg6



10 клас.  Урок №2

 Тема уроку:  Практична робота 6. Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.

 24 березня 2020 року
       10-Д клас

1. П
овторити параграфи 25-27, переглянути презентації за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%81%D1%88%D0%B0/
 2. Виконати практичну роботу №  6. Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії. 11 (  зошит з друкованою основою,  якщо зошита немає в робочому зошиті завдання С.150-151, підручник).
3. За текстом підручника виконайте завдання   С. 157-158 (письмово в робочому зошиті).

Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу,  вказавши   прізвище та клас. Електронна адреса: levielena321@gmail.com


                                         

                                             8 класи.  Урок №4

Тема уроку:  Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення. 

   26 березня 2020 року                          27 березня 2020 року  
   8-Б,8-В класи                                       8-А,   8-Д класи




    Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу,  
    вказавши   прізвище   та клас. Електронна адреса: levielena321@gmail.com


                                               7 клас.  Урок №3

Тема уроку: 
Євразія. Рельєф.  Корисні копалини.

26 березня 2020 року                         
 7-Д клас


  1.        Опрацювати параграфи  40(С.161-164), 41(С.164- 167), 43 (С.167- 170).
  2.        https://www.youtube.com/watch?v=kJXcXZsAR-Q
  3.        https://www.youtube.com/watch?v=mjYUhardcGI
  4.        Користуючись фізичною  картою Євразії в атласі, знайти і вивчити   географічні об'єкти із С. 163 (підручник),  (усно). 
  5.        За текстом підручника виконайте завдання «Сторінка дослідника»  С. 170 (письмово в   робочому зошиті)
  6.         Пройти тестування до 27.03. 2020 за посилання  https://forms.gle/RiWwyBbSLuEfPUnEA


Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу до    27.032020,  вказавши   прізвище та клас.
Електронна адреса:  levielena321@gmail.com

                                                   

                                                  9 класи.  Урок №4

 Тема уроку: Транспорт. Види транспорту, їхні переваги й недоліки. 

 27 березня 2020 року                     
     9-Б клас   9-Д клас

1.Опрацювати  тему  в підручнику параграф 37 для 9 класу «Географія»,  переглянути презентації за посиланням.
https://video.novashkola.ua/9-klas/geografiya-9-klas/urok-31/
2.Складіть ОІС в робочому зошиті:вВиди й типи транспорту України (С.205).
      3. За допомогою тексту підручника та карт атласу заповнити таблицю у зошиті .
Види транспорту
Переваги
Недоліки







4.    За текстом підручника виконайте завдання «Працюю з картою»  С. 208 (письмово в робочому зошиті).

  Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу, 
  вказавши прізвище   та клас.   Електронна адреса: levielena321@gmail.com


                                             7 клас.  Урок №4

Практична робота 10  Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

27 березня 2020 року                         
 7-Д клас

1.      Повторити  параграфи  39-43.
2.    Виконати практичну роботу  10  Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії. (  зошит з друкованою основою).
3.      Інтерактивна вправа https://learningapps.org/4845651

Виконати завдання та надіслати фото на електронну адресу,  вказавши   прізвище та клас.  Електронна адреса:  levielena321@gmail.com



5 коментарів: