Дорогі учні! Звертаю Вашу увагу на те, що теми уроків і домашнє завдання ми переглядаємо та виконуємо на сайті НВК "Кіровоградський колегіум"
на сторінці https://collegium-social.herokuapp.com/ Увійти як учень (авторизація під своїм логіном і паролем), оберіть розділ "Завдання" і виконуйте або в classroom туди і надсилаємо. Тому необхідно зарееєструватися в
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Дистанційне навчання 06.10-10.10.2020
Матеріали до уроків:
Вівторок 06.10 |
9-А |
Виконати завдання в classroom. Код приєднання: vypz35i |
6-Б |
Виконати завдання в classroom. Код приєднання: 6id64sa або за посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/1Syttl1hcUdYPyt_PXr4BLaNUYQ39DnLmHOXLY7eaFcc/edit?usp=sharing |
|
11-Д |
Виконати контрольну роботу в classroom. Код приєднання: pkr36wy |
Четвер 08.10 |
5-А |
Шановні батьки та учні! Завдання з природознавства
розміщено на сайті на сторінці https://collegium-social.herokuapp.com/ Увійти як учень (авторизація під своїм логіном і паролем), оберіть розділ "Завдання" і виконуйте. Бажаю успіху!!!! |
6-Б |
Виконати завдання в classroom. Код приєднання: 6id64sa або за посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/1yPbrIyuJJMVMlCdnzh7eJ_osjT1K4zHwDMXBgHXixc4/edit?usp=sharing |
|
5-Б |
Шановні батьки та учні! Завдання з природознавства
розміщено на сайті на сторінці https://collegium-social.herokuapp.com/ Увійти як учень (авторизація під своїм логіном і паролем), оберіть розділ "Завдання" і виконуйте. Бажаю успіху!!!! |
Дистанційне навчання 06.04-24.04.2020
Понеділок
06.04
13.04 27.04 04.05 18.05 25.05 |
9-Б
|
Виконати контрольну роботу в
classroom.
Код приєднання: o5ntb7k
|
8-Б
|
Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: ye64d4h
|
Вівторок
07.04
14.04 21.04 28.04 05.05 12.05 19.05 26.05 |
8-В
|
Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: k2mbycg
|
9-Д
|
Виконати контрольну роботу в
classroom.
Код приєднання: hvgj2xx
|
|
8-Д
|
Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: dqg7r4z
|
|
10-Д
|
Виконати контрольну роботу в
classroom.
Код приєднання: pkr36wy
|
|
8-А
|
Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: vypz35i
|
Четвер
09.04
16.04 23.04 30.04 07.05 14.05 21.05 28.05 |
8-В
|
Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: k2mbycg
|
8-Б
|
Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: ye64d4h
|
|
7-Д
|
Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: atisq45
|
П’ятниця
10.04
17.04 24.04 08.05 15.05 22.05 29.05 |
9-Д
|
Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: hvgj2xx
|
9-Б
|
Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: o5ntb7k
|
|
8-Д
|
Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: dqg7r4z
|
|
7-Д
|
Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: atisq45
|
8-А Виконати завдання в
classroom.
Код приєднання: vypz35i
|
8 класи. Урок №1
Тема уроку: Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілля. Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення.
- класифікація природних ресурсів;
- види забруднення;
- типи екологічних ситуацій.
9 класи. Урок №1
16 березня 2020 року 17 березня 2020 року
- за текстом підручника складіть схему структури легкої промисловості (письмово в робочому зошиті);
- порівняйте дві галузі легкої промисловості. Форму подання результатів оберіть самостійно (письмово в робочому зошиті);
- використовуючи відеоматеріал, складіть тезовий план до теми "Народні художні промисли України" (письмово в робочому зошиті). https://authenticukraine.com.ua/traditions-crafts
- Інтерактивна вправа https://learningapps.org/6703078
17 березня 2020 року
1. Опрацювати параграф 27
- використовуючи параграф підручника створіть візитну картку країни (письмово в робочому зошиті);
- визначте особливості економіко- географічного положення Бразилії (письмово в робочому зошиті);
- використовуючи матеріал підручника заповніть схеми
(письмово в робочому зошиті).
Галузь господарство
|
Характеристика
|
Промисловий
центр
|
- Пройти тестування до 23.032020 за посиланням https://forms.gle/M4UzDLDpk6bXCZ1n6
Тема уроку: Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа.
- Опрацювати параграф 46(С.232-237). https://www.youtube.com/watch?v=uKNrXAMomtI
- за текстом підручника виконайте завдання 5, 8 С. 238 (письмово в робочому зошиті);
- Інтерактивна вправа https://learningapps.org/8442219
- Інтерактивна вправа https://learningapps.org/2237614
Тема уроку: Євразія. Географічне положення. Поділ Євразії на дві частини світу. Дослідження та освоєння материка.
№
з\п
|
План
|
Послідовність роботи
|
1
|
Положення
відносно екватора
|
Установити:
- в якій
півкулі (Північній чи Південній)
розташована;
- якими
паралелями перетинається (де проходять
лінії
тропіків, полярного кола)
|
2
|
Положення відносно
початкового меридіана
|
Установити, в якій півкулі
(Західній чи Східній)
розташована
|
3
|
Розміри
|
Визначити: -крайні точки;
- протяжність материка з півночі на південь
та із заходу на схід;
- площу
|
4
|
Положення
відносно
інших
материків
|
Визначити найближчі материки
та віддаленість
від них
|
5
|
Положення відносно
морів і океанів
|
Визначити, які моря та океани
омивають береги
материка
|
6
|
Особливості
берегової
лінії
|
Визначити:
- сильно чи слабко розчленована;
- які затоки вдаються в
суходіл;
- які великі півострови виступають в океан;
- які великі острови та архіпелаги
розташовані поблизу узбережжя материка
|
Інтерактивна вправа https://learningapps.org/4789358
20 березня 2020 року 20 березня 2020 року
Галузь
|
Чиники розміщення
|
Країни-лідери
|
7 клас. Урок №2
Тема уроку: Євразія. Тектонічна будова.
https://www.youtube.com/watch?v=nRzp0jEBWrc
Ера
|
Подія
|
Періоди горотворення
|
Архей
|
Сформувалися давні гори Уралу, Тянь-Шаню, Алтаю, Саяну.
Утворені молоді, палеозойського віку, платформи.
|
Байкальськи
|
Протерозой
|
||
Палеозой
|
Каледонський
|
|
Герцинський
|
||
Мезозой
|
Євразія остаточно відокремилася від Північної Америки.
Уздовж східного узбережжя виник ряд гірських хребтів.
Євразія на півдні закінчувалась Тибетським масивом,
морями, глибоководними жолобами.
|
Мезозойський (кіммерійський)
|
Кайнозой
|
Зіткнення Індо-Австралійської та Євразійської
літосферних плит. Утворення високих гірських систем.
Новітні тектонічні рухи.
|
Альпійський
|
Літосферні плити:
Євразійська
Індо-Австралійська,
Африкано-Аравійська
|
Платформи:
Східноєвропейська
Сибірська
Китайська
Індостанська
Аравійс
|
Пояси складчастості:
Альпійсько-Гімалайський
Тихоокеанський
|
23 березня 2020 року 24 березня 2020 року
Область
України
|
Спеціалізація
|
Чинники
розміщення
|
Основні
центри
|
24 березня 2020 року
1. Повторити параграфи 25-27, переглянути презентації за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%81%D1%88%D0%B0/
- Опрацювати параграф 47(С.240-245).
- https://www.youtube.com/watch?v=CUkNFRarnYY&vl=uk
- https://www.youtube.com/watch?v=wCyIAElr2cY
- За текстом підручника виконайте завдання 1-5 С. 245 (письмово в робочому зошиті
7 клас. Урок №3
Тема уроку: Євразія. Рельєф. Корисні копалини.
- Опрацювати параграфи 40(С.161-164), 41(С.164- 167), 43 (С.167- 170).
- https://www.youtube.com/watch?v=kJXcXZsAR-Q
- https://www.youtube.com/watch?v=mjYUhardcGI
- Користуючись фізичною картою Євразії в атласі, знайти і вивчити географічні об'єкти із С. 163 (підручник), (усно).
- За текстом підручника виконайте завдання «Сторінка дослідника» С. 170 (письмово в робочому зошиті)
- Пройти тестування до 27.03. 2020 за посилання https://forms.gle/RiWwyBbSLuEfPUnEA
https://video.novashkola.ua/9-klas/geografiya-9-klas/urok-31/
Види транспорту
|
Переваги
|
Недоліки
|
7 клас. Урок №4
Практична робота 10 Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.
що таке ОІС?
ВідповістиВидалитиОпорно - інформаційна схема
ВидалитиА можно делать сейчас те задания, которые вы задавали 17 Марта, но срок выполнения уже истёк? Пожалуйста
ВідповістиВидалитиНеобхідно!
ВідповістиВидалитиДуже багато корисної та цікавої інформації. Дякую,Вы велика розумниця.
ВідповістиВидалити